In de afgelopen week heb ik weinig achter de naaimachine gezeten. Mijn naaimachine had ik weggebracht voor een kleine reparatie, ik ging een nachtje weg en een heerlijk dagje naar de sauna en Elin was een aantal dagen ziek. Ik was er maar druk mee.

Gisteren kon ik mijn naaimachine weer ophalen bij de dealer. En ik kon het niet laten om er ’s avonds direct weer achter te kruipen. Zo heerlijk om achter de naaimachine mijn hoofd leeg te maken. Ik ging verder met een groot project waar ik al een tijdje mee bezig ben. Ik mag voor de bijna tweejarige dochter van een vriendin een tafeltent maken voor haar verjaardag! Hoe leuk is dat! Naast leuk is het ook een groot project, waar veel stof, vilt en tijd in gaat zitten.

Ik heb nu een zijkant en de achterkant van de tent gemaakt. De moestuin die je ziet loopt dus het hoekje om.013

Onder het raam een gezellige bloemenbak.014

In de moestuin worden wortels, mais en prei verbouwd.016

En ook wat tomaten en pompoen.017

De appels in de boom zijn klaar om geplukt te worden.018

Wat een gezonde tent gaat het worden!024

Natuurlijk zijn de bloemen ook plukbaar.014

En de post kan ook bezorgd worden. Altijd handig.022

