Afgelopen week bedachten we ons dat Hemelvaart en Pinksteren helemaal niet ver weg meer zijn. Naast de fantastische gebeurtenissen die we op die dagen mogen vieren, zijn het voor ons ook de weekenden waarin we onze tent weer uit de berging tevoorschijn halen en ergens in ons land gaan kamperen. We hebben nog niets gepland, maar hopen in ieder geval een lang weekend op Texel te bivakkeren. Wie een leuke, kleinschalige camping weet op Texel mag het me zeggen, ik googel me suf en kan maar geen keuze maken.

Wat ik wel kan is zorgen dat de outfits voor mijn eigen twee happy campers klaar is. Sinds kort ben ik de trotse bezitter van een Brother Scan n cut en ben ik weer een hobby rijker.

Ik maakte onderstaande afbeelding en streek die op de shirts. Elin is er gelukkig mee en ik ook!

IMG_20160416_142552

 

 

